Diari: Bab 64

      Demi anak-anak masalahku dengannya aku ketepikan,tetapi sedikit demi sedikit rasa kasihku padanya kian beransur pudar,terkikis dengan sendirinya hatiku sudah mati untuk nya setelah aku saksikan peristiwa hari itu dengan mata kepalaku sendiri,tapi terpaksa jua kuteruskan demi menjaga hati anak-anakku.Aku dengannya hanya berteman,kerana dengan hanya menganggapnya teman hatiku tidak merasa terluka bila dia buat benda yang aku tidak suka....
      Sewaktu duduk termenung terdengar olehku lagu dendangan Fauziah Latif dan sarikatanya amat sesuai denganku,katanya dalam lagu..

''aku tidak sudi melihat dia lagi walau dalam mimpipun tidak ku ingini,
aku rela menjadi teratai yang layu 
daripada mekar didalamnya tasik madu yang beracun'' 
dengan ini aku nekad untuk melupakan keujudannya yang hanya menjadi racun berbisa dalam hidupku,aku akan mencari penawarnya dengan mendekatkan diriku pada yang Esa.Biarlah kucari ketenangan sendiri...
      Aku anggap ini semua ujian dan insyAallah aku akan berjaya melaluinya...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Duit Sampingan