Diari: Bab 38

      Badanku mengigil kedinginan,terasa darahku berderau,telingaku berdesing,nafasku seakan terhenti,kelopak mataku mula mengeluarkan manik-manik jernih,aku istigfar panjang-panjang,kak ana suruhku bersabar dan memberikan alamat tempat yang selalu dia kunjungi.....tanpa menunggu kak ana meletakkan telefon aku bergegas keluar rumah dan menuju ketempat yang kak Ana beritahu,tanpa sedar aku sudah berada di alamat yang kak Ana bagi ditemani anakku lelaki yang berusia 9 tahun,dari jauh aku nampak keritanya tersadai ditempat letak kereta,sepertinya tempat letak kereta itu memang miliknya kerana terletak kemas,aku cuba bertanya pada orang-orang yang ada disana dimanakah pemilik kereta yang bernombor xxxx dan mengaku bahawa aku saudaranya agar tidak disalah anggap,Alhamdulillah mereka beritahu ‘’dia tinggal diatas tu’’ aku tidak sabar naik keatas mencari dimanakah bilik yang J tinggal dengan teman wanitanya,aku bertanya pada penghuni lain,kebetulan tempatku bertanya adalah ibu kepada teman wanitanya,dengan senang hati ibunya menunjukkan bilik yang hanya bersebelahan bilik ibunya....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Duit Sampingan