Diari: Bab 73

     Sementara dalam eddah anak-anak memaksa kami rujuk,aku tidak terima terus cadangan mereka,sebaliknya aku harus berfikir sedalam-dalamnya sebelum mengambil keputusan...
Sekali fikir memang aku tidak memerlukannya lagi kerana sudah serik dengan apa yang aku lalui selama hidup dengannya...
Fikir kedua kali rasanya aku masih belum mampu menelan semua kesakitan yang sering dia hadiahkan padaku...
Fikir ketiga kali aku IBARAT menelan kaca dan semua dalam tubuhku terluka dengan seribu lagi kemungkinan yang lebih teruk dari sebelumnya.....TAPI....demi anak-anak aku terpaksa merelakan kemahuan dan aku terpaksa menerima rujuk bekas suami dan menganggap ini satu beban yang tidak tertanggung olehku...
Aku menelan hempedu yang terlalu pahit sepahit-pahitnya....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Duit Sampingan