Diari: Bab 60

     Alhamdulillah rahmat Tuhan selalu menyebelahiku,aku dapat bukti bahawa tersenarai bertugas menjaga undi memang benar tapi untuk bermalam ditempat bertugas hanya satu alasan untuk membolehkannya keluar kota.
      Disaat aku dilanda masalah,temanku waktu masih dibangku sekolah hadir,dua orang serentak 'I' dan ;T'....sebagai teman lama kami banyak bercerita tentang pengalaman masing-masing,Alhamdulillah 'I' dan 'T' punya kehidupan yang lebih sempurna berbanding aku walau 'I' dan 'T' pernah bermasalah tapi tidak sesulit seperti masalah yang kualami,bila aku suarakan masalahku 'I' dan 'T' menyuruhku bersabar,aku bersyukur kerana 'I' dan 'T' masih mahu berteman denganku walau suatu ketika dulu aku pernah menolak mereka,kata 'I' dan 'T' itu cerita lama,cerita waktu masih dialam persekolahan.
     Aku hanya tersenyum bila sentuh kisah dulu,yang pasti dalam kesabaran yang aku sematkan dalam diri hatiku tetap sentiasa gelisah...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Duit Sampingan