Diari: Bab 75

     
Setelah anak-anak habis pengajian 'J' selalu hubungiku melalui 'sms' walau tinggal sebumbung....
Selalu bertanya padaku bilakah mengakhiri semua ini,anak-anak sudah tamat belajar katanya....
perlahan-lahan aku berikan jawaban tapi bukan melalui 'sms' tapi secara berdepan..kataku tunggu anak-anak dapat kerja dan pandai berdikari..bila kukata begitu dia berikan aku jawaban yang tidak kusangka-sangka,katanya dia tidak sabar mahu menikah lagi....ku diamkan diri kerana tidak mahu sakit hatiku berulang lagi...
ku tidak bagi sokongan mahupun melarangnya kerana kutahu kami tidak mungkin bersama lagi....aku matikan perasaanku padanya,yang nyata aku langsung tidak punya perasaan padanya lagi setelah berbagai hal telah ku lalui waktu bersama dengannya,yang kulakukan sekarang hanya demi anak-anak,aku korbankan diriku hanya kerana mahu melihat anak-anakku berjaya,bahagia dan pandai berdikari....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Duit Sampingan