Diari : Bab 77



Dari itu aku tetap aku,aku merasakan hidupku tetap tidak berubah bila aku terus memikirkannya yang tidak pernah ada penghujung,aku cari diriku sendiri yang telah lama hilang....
Akhirnya aku temui diriku dan  ku ambil keputusan untuk menutup pintu hatiku,aku tutup rapat-rapat agar dia tidak berjaya mencerobohi hatiku dan kembali menabur garam ke lukaku dan menambah pedih yang aku rasa....
dan memungkinkan dia membuka semula balutan luka hatiku yang  sudah kusulam sendiri perlahan-lahan,walau tidak sesempurna dulu,namun aku sudah tidak perlukan dia lagi,aku hanya perlukan anak-anakku,itupun kalau anak-anak mahu menerimaku serta mahu memeliharaku disaat aku sudah tidak  mampu pertahankan diriku dan tidak berdaya lagi....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Duit Sampingan